E-poodi Cybermarket.ee kehtib 14-päevane taganemisõigus.
Ostjal on õigus lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kaup tuleb tagastada hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest.
Palun pange tähele: taganemisõigus ei kehti juriidilistele isikutele (ettevõtted ja organisatsioonid).
Kauba tagastamiseks või vahetamiseks tuleb esitada ostuarve või tootja garantiitalong, mis saadi koos ostuga.
Taganemisõiguse kasutamiseks ыaatke vabas vormis avaldus aadressile info@cybermarket.ee hiljemalt 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.
Kui tarbija taganeb lepingust ettenähtud aja jooksul, vastutab ta kauba väärtuse säilimise eest. Kui kaupa on kasutatud rohkem, kui on vajalik selle olemuse, omaduste või toimimise kindlakstegemiseks, on Cybermarket.ee-l õigus tagastatavat summat vähendada. Soovitame kaupa kasutada samal viisil, nagu see on lubatud tavapoes.
Oluline: digitaalseid tooteid, arvutimänge ja tarkvara ei saa tagastada.
Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti taganemisõigus järgmistele kaupadele ja teenustele:
Suletud pakendis kaubad, mida ei saa tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel tagastada, kui pakk on pärast kohaletoimetamist avatud (nt kõrvasisesed kõrvaklapid, trimmerid, pardlid jms);
Kaubad, mis oma olemuse tõttu segunevad või ühinevad teiste toodetega ning mida pole võimalik eraldada;
Helisalvestised, videosalvestised või tarkvara, mille originaalpakend on avatud;
Kosmeetika, parfüümid ja muud kehaga kokkupuutuvad hügieenitooted, kui nende pakend on pärast kohaletoimetamist avatud. Samuti ei saa tagastada kaupu, mille kasutamata olekut ei ole võimalik tõendada (näiteks ripsmetušš, mille säilivusaeg pärast avamist on lühike).
Kui tagastus on heaks kiidetud, kantakse raha tagasi ostja pangakontole 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse kättesaamist.
Kui toode on ostetud kampaania käigus, mille puhul anti kaasa lisatoode või kingitus, tuleb tagastada kogu komplekt.
Kõik tagastus- ja ostutingimustest tulenevad vaidlused lahendatakse esmalt läbirääkimiste teel. Kui kokkulepet ei saavutata, lahendatakse vaidlused vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.
Tarbija võib oma õiguste kaitseks pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole (info on saadaval [siin]) või kasutada Euroopa Liidu veebipõhist vaidluste lahendamise platvormi (saadaval [siin]).