Cybermarket.ee veebipoes on saadaval mitu erinevat tarnevõimalust.

Tarnekulu lisatakse automaatselt ostukorvi ja arvutatakse toote kaalu ning mõõtmete alusel. Lõplik tarnehind kuvatakse enne maksmist. Ostukorvis näidatud tarneaeg on orienteeruv. Kohaletoimetaja võtab teiega alati ette ühendust, et täpsustada täpne tarneaeg.


Saamine pakiautomaatidest

omniva_lockup_horisontal.svgOmniva pickup
Eesti: 1-3 tööpäeva; Läti: 2-4 tööpäeva; Leedu: 3-5 tööpäeva.
Lisandub esialgse toote tarneajale.



DPD_logo_(2015).svgDPD pickup 
Eesti, Läti, Leedu: 1-2 tööpäeva.
Lisandub esialgse toote tarneajale

Tarneaega lisatakse aeg, mis kulub pakiautomaati toimetamiseks.

Kulleriga kohaletoimetamine

venipak_logo.svgVenipak courier kohaletoimetamine sissepääsu juurde. Lisandub esialgse toote tarneajale.

DPD_logo_(2015).svgDPD kuller kohaletoimetamine ukse juurde. Lisandub esialgse toote tarneajale.


Tarneaega lisandub kulleri töötlemiseks kuluv aeg.


Rahvusvaheline tarne

Tarne Euroopa Liidu riikidesse toimub individuaalse taotluse alusel.
Kui soovite tellida toote teise ELi riiki, saatke info@cybermarket.ee e-kiri, märkides toote ja tarneaadressi.


Kauba kättesaamine ja kontroll

Kohaletoimetaja toimetab kauba koos saatelehega.
Enne saatelehe allkirjastamist kontrollige pakendi terviklikkust.
Kui pakk on kahjustatud, ärge võtke seda vastu – tagastage kohale toimetajale ja märkige kahjustus.

Kui saateleht on juba allkirjastatud, kuid kahtlete kauba seisukorras, avage pakk kohaletoimetaja juures ja kontrollige seda.
Kui avastate defekte, teavitage koheselt kullerit, kes fikseerib probleemi skanneri abil ja teeb foto.
Pange tähele: kaebusi kullerteenuse kohta saab esitada 24 tunni jooksul pärast kohaletoimetamist.